Vår lilla flicka!



3
Ullis

Åh sicken sötnos. Grattis till hela familjen. Skönt att höra att allt gått bra även om det var kämpigt. Jag hade också bekymmer med amningen den här gången. Elliot fattade inte grejen så efter ett antal mjölkstockningar la jag ner och flaska funkar alldeles utmärkt. Kram

Svar: Tack!:)Nej amningen funkade ju inte med Liam heller så jag är inte så förvånad att det krånglar. Hon äter sig liksom inte mätt. Just nu känns det som att hon sitter fast vid mitt bröst ;) Men hon går upp i vikt så det är ju ett gott tecken iallafall. Vi kämpar på ett tag till och se om hon får fart på det. Annars så finns det ju ersättning som funkar toppen! :)
Kram
Madde

Jill

Stora grattiskramar till er! Vilken söt tjej! Skönt att allt gick bra, njut nu av att vara 4 :-) kram Jill

Svar: Tack! :)Kramar
Madde

Johanna

Åh grattis!! Vad söt hon är. Hoppas amning och allting kommer igång snart. Håller tummarna! =)

Svar: Tack:)Ja jag hoppas med det. Man blir så "fast" när det inte funkar. Hon är ju inte så många dagar ännu så vi håller tummarna:)
Madde