När solen tittar fram

Ikväll efter jobb och förskola så hann vi med en liten stunds sol och bad i poolen.
Ingen megavärme i luften precis, men så länge solen höll sig framme så var det behagligt. Liam tycker det är roligt att bada i poolen, dock tycker han det är lite kallt precis när han hoppar i(28 grader var det i den idag). Han fick testa sin nya simring idag och han gillade den. Han var lite försiktig, han ville gärna hålla i pappas hand. Men han verkade gilla att kunna röra sig lite mer fritt än vad han kan när vi håller i honom.
 
Mina prinsar!
 
 
 
2
erikasblogg.se

Så mysigt! Den där poolen kan jag allt sakna lite ibland, hihi. Puss!

Svar: Ja det är lite lyx att kunna svalka sig i den varma sommardagar:)Puss!
Madde

Liw / gravid

Svar: Oh den ligger på min gamla blogg… http://finalyan.blogg.se/2014/may/torrolja.html#comment
Jag gillar den för att den kladdar inte, men den är ju ganska så billig så det är ju värt ett test tycker jag :)


Vet inte om du får någon notis från mig när jag svarar i min blogg så jag gör det här också ;)

Svar: Tack! Nu är den beställd:)
Jag har inte fått någon notis när du svarat i din blogg..
Madde